Abstract:
: в цій статті автори визначають дидактичну роль репертуару, як головну, у процесі формування музично-естетичних та вокально-технічних навичок учнів у вокально-хоровому виконавстві. Виховуючи учнів, розвиваючи їх слухові й вокально-хорові здібності, педагог повинен привчати учнів вслухатися у звучання, розрізняти якісне виконання, вміти знаходити помилки, пов’язані з неправильним звукоутворенням, пам’ятаючи про те, що крикливий, невиразний спів справляє завжди неприємне враження, негативно впливає на незміцнілий, повністю не сформований, дитячий голос. Вокальний та хоровий репертуар весь час поповнюється. Перед викладачем стоїть досить складне і відповідальне завдання – обирати найцінніші, найяскравіші образно-емоційні твори, систематизувати їх у певній ієрархічній послідовності, яка відповідатиме системі вокально-хорового виховання.