dc.contributor.author |
Бержанір, Анатолій Леонідович |
|
dc.contributor.author |
Запорожець, Микола Олексійович |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-22T05:54:09Z |
|
dc.date.available |
2024-04-22T05:54:09Z |
|
dc.date.issued |
2023-08-24 |
|
dc.identifier.citation |
Бержанір А. Л., Запорожець М. О. Теоретико-методологічні засади формування у здобувачів філософського осмислення освіти. Наука і техніка сьогодні. Серія «Педагогіка». 2023. Вип. 10(24). С. 11–19. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
ISSN 2786-6025 Online |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16247 |
|
dc.description.abstract |
У статті досліджено основні теоретико-методологічні засади формування у здобувачів філософського осмислення освіти як необхідної передумови їх якісної фахової підготовки та активної професійної діяльності. Визначено, що інтерпретація філософією освіти є цілеспрямованим процесом з умотивуваням теоретичних підходів до оптимізації педагогічної діяльності суб’єкта і навчальної діяльності об’єкта, які здійснюються на основі методологічних принципів. Вказано на зростання важливості особистісно орієнтованого змісту освіти та його спрямуванням на удосконалення інтелектуальних, духовно-світоглядних, соціальних характеристик і якостей людини, яка є суб’єктом культури. Досліджено особливості процесу формування у здобувачів теоретико-методологічних знань про сферу освіти і її про роль у суспільстві, формування філософського розуміння ідеї освіти як соціокультурного феномену, продукування власної світоглядної концепції освіти, взаємозв’язків соціальної та педагогічної систем. Обгрунтовано важливість вивчення філософських основ формування ціннісно-цільових пріоритетів освіти як необхідного елемента процесу становлення особистостей майбутніх фахівців. |
uk_UA |
dc.publisher |
Видавнича група «Наукові перспективи» |
uk_UA |
dc.subject |
освіта |
uk_UA |
dc.subject |
філософське осмислення |
uk_UA |
dc.subject |
теоретико-методологічні засади |
uk_UA |
dc.subject |
здобувачі |
uk_UA |
dc.subject |
особистість |
uk_UA |
dc.subject |
філософія освіти |
uk_UA |
dc.subject |
ціннісно-цільові пріоритети освіти |
uk_UA |
dc.subject |
соціокультурна детермінація |
uk_UA |
dc.title |
Теоретико-методологічні засади формування у здобувачів філософського осмислення освіти |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |