00 DSpace/Manakin Repository

Теоретико-методологічні засади формування у здобувачів філософського осмислення освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бержанір, Анатолій Леонідович
dc.contributor.author Запорожець, Микола Олексійович
dc.date.accessioned 2024-04-22T05:54:09Z
dc.date.available 2024-04-22T05:54:09Z
dc.date.issued 2023-08-24
dc.identifier.citation Бержанір А. Л., Запорожець М. О. Теоретико-методологічні засади формування у здобувачів філософського осмислення освіти. Наука і техніка сьогодні. Серія «Педагогіка». 2023. Вип. 10(24). С. 11–19. uk_UA
dc.identifier.issn ISSN 2786-6025 Online
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16247
dc.description.abstract У статті досліджено основні теоретико-методологічні засади формування у здобувачів філософського осмислення освіти як необхідної передумови їх якісної фахової підготовки та активної професійної діяльності. Визначено, що інтерпретація філософією освіти є цілеспрямованим процесом з умотивуваням теоретичних підходів до оптимізації педагогічної діяльності суб’єкта і навчальної діяльності об’єкта, які здійснюються на основі методологічних принципів. Вказано на зростання важливості особистісно орієнтованого змісту освіти та його спрямуванням на удосконалення інтелектуальних, духовно-світоглядних, соціальних характеристик і якостей людини, яка є суб’єктом культури. Досліджено особливості процесу формування у здобувачів теоретико-методологічних знань про сферу освіти і її про роль у суспільстві, формування філософського розуміння ідеї освіти як соціокультурного феномену, продукування власної світоглядної концепції освіти, взаємозв’язків соціальної та педагогічної систем. Обгрунтовано важливість вивчення філософських основ формування ціннісно-цільових пріоритетів освіти як необхідного елемента процесу становлення особистостей майбутніх фахівців. uk_UA
dc.publisher Видавнича група «Наукові перспективи» uk_UA
dc.subject освіта uk_UA
dc.subject філософське осмислення uk_UA
dc.subject теоретико-методологічні засади uk_UA
dc.subject здобувачі uk_UA
dc.subject особистість uk_UA
dc.subject філософія освіти uk_UA
dc.subject ціннісно-цільові пріоритети освіти uk_UA
dc.subject соціокультурна детермінація uk_UA
dc.title Теоретико-методологічні засади формування у здобувачів філософського осмислення освіти uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу