Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бержанір, Анатолій Леонідович | |
dc.contributor.author | Запорожець, Микола Олексійович | |
dc.date.accessioned | 2024-04-22T05:54:09Z | |
dc.date.available | 2024-04-22T05:54:09Z | |
dc.date.issued | 2023-08-24 | |
dc.identifier.citation | Бержанір А. Л., Запорожець М. О. Теоретико-методологічні засади формування у здобувачів філософського осмислення освіти. Наука і техніка сьогодні. Серія «Педагогіка». 2023. Вип. 10(24). С. 11–19. | uk_UA |
dc.identifier.issn | ISSN 2786-6025 Online | |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16247 | |
dc.description.abstract | У статті досліджено основні теоретико-методологічні засади формування у здобувачів філософського осмислення освіти як необхідної передумови їх якісної фахової підготовки та активної професійної діяльності. Визначено, що інтерпретація філософією освіти є цілеспрямованим процесом з умотивуваням теоретичних підходів до оптимізації педагогічної діяльності суб’єкта і навчальної діяльності об’єкта, які здійснюються на основі методологічних принципів. Вказано на зростання важливості особистісно орієнтованого змісту освіти та його спрямуванням на удосконалення інтелектуальних, духовно-світоглядних, соціальних характеристик і якостей людини, яка є суб’єктом культури. Досліджено особливості процесу формування у здобувачів теоретико-методологічних знань про сферу освіти і її про роль у суспільстві, формування філософського розуміння ідеї освіти як соціокультурного феномену, продукування власної світоглядної концепції освіти, взаємозв’язків соціальної та педагогічної систем. Обгрунтовано важливість вивчення філософських основ формування ціннісно-цільових пріоритетів освіти як необхідного елемента процесу становлення особистостей майбутніх фахівців. | uk_UA |
dc.publisher | Видавнича група «Наукові перспективи» | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | філософське осмислення | uk_UA |
dc.subject | теоретико-методологічні засади | uk_UA |
dc.subject | здобувачі | uk_UA |
dc.subject | особистість | uk_UA |
dc.subject | філософія освіти | uk_UA |
dc.subject | ціннісно-цільові пріоритети освіти | uk_UA |
dc.subject | соціокультурна детермінація | uk_UA |
dc.title | Теоретико-методологічні засади формування у здобувачів філософського осмислення освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |