Abstract:
Cтаттю присвячено теоретичному розгляду феномена – Smart-технологій в сучасній освіті з позицій розвитку універсальних і професійних компетентностей. Процес навчання студентів у закладах вищої освіти (ЗВО) передбачає звернення до інновацій, оскільки застосування нових технологій істотно розширює межі і викладання, і отримання знань, і застосування умінь і навичок у практичній діяльності. Педагогічні та освітні інновації – особливо значиме явище для спеціальності «Професійна освіта. Комп’ютерні технології», як для майбутніх бакалаврів, так і для магістрів, оскільки вони найбільшою мірою відкриті для впровадження нових технологій – і в процесі навчання, і в професійній діяльності. Тому основною метою статті є визначення Smart- технологій в якості важливого інструментарію для розвитку компетентностей студентів, які обрали професію викладача в галузі комп’ютерних технологій. Аналітичне узагальнення особливостей включення Smart-технологій в навчання дозволило зробити висновок про високу цінність і багатогранність здійснюваних освітніх інновацій.