Короткий опис(реферат):
У монографії викладено теоретико-методологічні та методичні аспекти розвиток резильєнтності у майбутніх фахівців дошкільної освіти у процесі фахової підготовки. Розглянуто особливості даної проблеми в суспільній практиці, науці, підготовці фахівців у галузі дошкільної освіти. Розглядаються актуальні питання розвитку резильєнтності у майбутніх фахівців дошкільної освіти у процесі фахової підготовки. Особливу увагу приділено вивченню резильєнтності у структурі особистості вихователя закладу дошкільної освіти. Запропоновано шляхи розвитку резильєнтності особистості в умовах закладів вищої освіти. Для науковців, викладачів, аспірантів, студентів, магістрантів закладів вищої освіти, вихователів закладів дошкільної освіти.