Abstract:
Монографія є спробою узагальнити досягнення наукового колективу кафедри психології та педагогіки розвитку дитини проаналізувати актуальні дослідження науковців факультету дошкільної та спеціальної освіти з проблеми тенденцій розвитку дошкільної освіти; психолого-педагогічних засад формування життєвої компетентності особистості дитини; теоретико-практичних аспектів соціалізації особистості та розвитку емоційного інтелекту дітей дошкільного віку; особливостей формування логіко-математичної, мовленнєвої компетентності дітей в умовах закладів дошкільної освіти. Монографія розрахована на широке коло науковців, здобувачів вищої освіти, які цікавляться проблемами теорії та практики підготовки майбутніх фахівців та вихователів закладів дошкільної освіти до роботи з дітьми дошкільного віку.