Abstract:
У навчально-методичному посібнику висвітлено загальні питання становлення та розвитку превентивної педагогіки як галузі педагогічного знання. Представлено основні напрями превентивної педагогіки, розкрито її сутність, об’єкт, предмет, мету, завдання. Висвітлено теоретичні аспекти превенції та превентивної діяльності, методику організації превентивної діяльності; особливості формування превентивного виховного середовища закладу освіти. Розкрито поведінкові відхилення у дітей та роль інститутів превенції відхилень у поведінці дітей. Активному засвоєнню матеріалу сприятимуть тексти лекцій, тематика індивідуальних навчально-дослідних завдань, питання та завдання для самоконтролю, список використаної літератури, глосарій. Посібник відображає сучасні тенденції основних принципів інтегральної підготовки студентів спеціальності 012 Дошкільна освіта педагогічних ЗВО та коледжів, а також розрахований на практичних працівників закладів загальної середньої та дошкільної освіти.