dc.contributor.author |
Черніченко, Людмила Анатоліївна |
|
dc.date.accessioned |
2024-04-26T08:18:00Z |
|
dc.date.available |
2024-04-26T08:18:00Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Людмила Черніченко. Особливості організації спільної роботи логопеда та вихователя в закладі дошкільної освіти. Věda a perspektivy, Praha, № 6(25) 2023. С 76-85 |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16421 |
|
dc.description |
http://perspectives.pp.ua/index.php/vp/article/view/5215 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті визначено, що діти дошкільного віку з мовленнєвими порушеннями потребують особливої уваги не тільки логопеда, але і інших спеціалістів закладу дошкільної освіти, які є учасниками навчально-виховного процесу. Доведено, що ефективність корекційно-вихо вної роботи можлива за рахунок взаємодії всього педагогічного колективу, а від якості проведеної роботи часто залежить доля дитини та її майбутнє.Корекційна робота дає очікуванні та позитивні наслідки, якщо вона здійснюється фахівцями-логопедами у дуже тісному зв’язку всіх учасників педагогічного процесу, зокрема психолога та вихователя. Діяльність усіх педагогів має багато спільного та спрямована на вирішення пізнавальних, виховних та корекційних завдань. Запорука успішної корекційно-розвиткової роботи у логопедичній групі дітей дошкільного віку це чітка та продумана система, мета якої полягає в інтеграції логопедії в навчально-виховний процес життєдіяльності дитини. Протягом навчального року логопед проводить фронтальні та індивідуальні заняття, а також підгрупові заняття з корекції звуковимови.Описано основні завдання та функції спільної корекційної роботи логопеда та вихователя. Обґрунтовано,три основні напрямки: діагностична робота (виявлення дітей, які мають мовленнєві порушення); профілактика виникнення мовленнєвих порушень: корекція мовленнєвих порушень. |
uk_UA |
dc.publisher |
Věda a perspektivy |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
https//orcid.org/0000-0001-8455-8869; |
|
dc.subject |
вчитель-логопед |
uk_UA |
dc.subject |
вихователь |
uk_UA |
dc.subject |
корекційно-розвиткова робота |
uk_UA |
dc.subject |
діти дошкільного віку |
uk_UA |
dc.subject |
порушення мовлення |
uk_UA |
dc.title |
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ СПІЛЬНОЇ РОБОТИ ЛОГОПЕДА ТА ВИХОВАТЕЛЯ В ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ СПІЛЬНОЇ РОБОТИ ЛОГОПЕДА ТА ВИХОВАТЕЛЯ В ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |