Abstract:
У статті визначено, що діти дошкільного віку з мовленнєвими порушеннями потребують особливої уваги не тільки логопеда, але і інших спеціалістів закладу дошкільної освіти, які є учасниками навчально-виховного процесу. Доведено, що ефективність корекційно-вихо вної роботи можлива за рахунок взаємодії всього педагогічного колективу, а від якості проведеної роботи часто залежить доля дитини та її майбутнє.Корекційна робота дає очікуванні та позитивні наслідки, якщо вона здійснюється фахівцями-логопедами у дуже тісному зв’язку всіх учасників педагогічного процесу, зокрема психолога та вихователя. Діяльність усіх педагогів має багато спільного та спрямована на вирішення пізнавальних, виховних та корекційних завдань. Запорука успішної корекційно-розвиткової роботи у логопедичній групі дітей дошкільного віку це чітка та продумана система, мета якої полягає в інтеграції логопедії в навчально-виховний процес життєдіяльності дитини. Протягом навчального року логопед проводить фронтальні та індивідуальні заняття, а також підгрупові заняття з корекції звуковимови.Описано основні завдання та функції спільної корекційної роботи логопеда та вихователя. Обґрунтовано,три основні напрямки: діагностична робота (виявлення дітей, які мають мовленнєві порушення); профілактика виникнення мовленнєвих порушень: корекція мовленнєвих порушень.