Короткий опис(реферат):
У статті предметом розгляду є форми педагогічного партнерства закладу дошкільної освіта та батьків з фізичного виховання дошкільників. Методологія дослідження ґрунтується на поєднанні таких теоретичних методів, як аналіз, синтез та узагальнення. Метою статті є розкриття форм педагогічного партнерства вихователів і батьків щодо фізичного виховання дітей дошкільного віку. Звернено увагу на те, що саме в період дошкільного дитинства у дітей закладаються основи здоров’я, довголіття, формується багато рухових навичок, розвиваються фізичні якості. У нинішніх умовах батьки вкрай мало турбуються фізичним вихованням власних дітей. Тому доцільно приділяти велику увагу саме на етапі дошкільного дитинства фізичному вихованню дітей.