Короткий опис(реферат):
У монографії розглядаються теоретико-методологічні засади інтелектуального розвитку здобувачів освіти на уроках трудового навчання в основній школі. Розкрито зміст, функції та структуру проектно-технологічної діяльності як засобу інтелектуального розвитку школярів на уроках трудового навчання, виокремлено етапи процесу формування інтелектуальних умінь підлітків у процесі роботи над проектом, обґрунтовано методику стимулювання інтелектуальної активності школярів, розроблено алгоритм діагностики інтелектуального розвитку здобувачів освіти у процесі проектно-технологічної діяльності, виявлено організаційно-методичні умови інтелектуального розвитку підлітків у процесі проектно-технологічної діяльності на уроках трудового навчання. Монографія розрахована на викладачів педагогічних університетів, вчителів, аспірантів та здобувачів, здобувачів закладів вищої педагогічної освіти.