Abstract:
У монографії визначено й обґрунтовано сукупність педагогічних умов підготовки майбутнього вчителя-філолога до організації культурно-дозвіллєвої діяльності учнів сільської школи на засадах українознавства. Доведено актуальність теми, проаналізовано стан її розробки. Визначено сутність понять: «українознавство», «сільська школа», «культурно-дозвіллєва діяльність», «підготовка майбутнього вчителя-філолога до організації культурно-дозвіллєвої діяльності на засадах українознавства», «готовність майбутнього вчителя-філолога до організації культурно-дозвіллєвої діяльності на засадах українознавства». Розроблено й апробовано модель підготовки майбутнього вчителя-філолога до організації культурно-дозвіллєвої діяльності учнів сільської школи на засадах українознавства. Уточнено компоненти, критерії, показники та охарактеризовано рівні сформованості готовності майбутнього вчителя-філолога до організації культурно-дозвіллєвої діяльності учнів сільських шкіл на засадах українознавства. Для науковців, педагогів-практиків, студентів, магістрантів, аспірантів, керівників освіти.