Abstract:
Актуальність дослідження зумовлюється важливістю періоду дошкільного дитинства у вихованні і навчанні дитини та створенні умов і передумов для гармонійного, повноцінного її розвитку. Безпосередній контакт дитини із електронними засобами інформації визначає вплив інформаційно-екранної культури на виховання та навчання дошкільника, зокрема дитячої мультиплікації. Виокремлено принципи впливу мультиплікаційних фільмів на розвиток дітей дошкільного віку. Запропоновано етапи використання дитячої мультиплікації для дітей дошкільного віку, що передбачають три етапи роботи: підготовчий, переглядовий, рефлексивний. Визначено критерії добору мультфільмів, з точки зору їх придатності для використання, як засобу навчання і виховання дітей дошкільного віку. Обґрунтовано доцільність використання мультиплікаційних фільмів на розвиток дітей старшого дошкільного віку.