Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Слатвінська, Анна Анатоліївна | |
dc.date.accessioned | 2024-04-29T08:04:18Z | |
dc.date.available | 2024-04-29T08:04:18Z | |
dc.date.issued | 2021-11 | |
dc.identifier.citation | Професійна підготовка учителів-реабілітологів до роботи в умовах інклюзивного навчання: теорія і практика : монографія / А. А. Слатвінська ; МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. – Умань : Візаві, 2021. – 227 с. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-966-304 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16553 | |
dc.description.abstract | У монографії здійснено аналіз реалій сучасного життя, які свідчать, що в будь-якому суспільстві є люди, які через наявність певних порушень у фізичному, психічному або соціальному розвитку потребують особливої уваги до себе з боку держави, освітніх інституцій. Зазначена категорія людей, зокрема діти, виділяється в групу з особливими потребами. Діти з особливими освітніми потребами залучаються до інклюзивного навчання, виховання і розвитку в системі загальної середньої освіти. Для цього необхідні висококваліфіковані кадри. Встановлено, що гостро відчувається потреба у фахівцях з психолого-педагогічної, соціальної, медичної та професійної реабілітації. Згідно з соціальним запитом, перед закладами вищої освіти постає актуальна проблема якісної підготовки майбутніх учителів-реабілітологів до роботи в умовах інклюзивного навчання учнів закладів загальної середньої освіти. | uk_UA |
dc.publisher | Візаві | uk_UA |
dc.subject | Лікувальна фізична культура | uk_UA |
dc.subject | Спеціальна освіта | uk_UA |
dc.subject | Особливі освітні потреби | uk_UA |
dc.subject | Порушення мовлення | uk_UA |
dc.title | ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА УЧИТЕЛІВ-РЕАБІЛІТОЛОГІВ ДО РОБОТИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА | uk_UA |
dc.title.alternative | ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА УЧИТЕЛІВ-РЕАБІЛІТОЛОГІВ ДО РОБОТИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА | uk_UA |
dc.type | Learning Object | uk_UA |