Короткий опис(реферат):
У монографії здійснено аналіз реалій сучасного життя, які свідчать, що в будь-якому суспільстві є люди, які через наявність певних порушень у фізичному, психічному або соціальному розвитку потребують особливої уваги до себе з боку держави, освітніх інституцій. Зазначена категорія людей, зокрема діти, виділяється в групу з особливими потребами. Діти з особливими освітніми потребами залучаються до інклюзивного навчання, виховання і розвитку в системі загальної середньої освіти. Для цього необхідні висококваліфіковані кадри. Встановлено, що гостро відчувається потреба у фахівцях з психолого-педагогічної, соціальної, медичної та професійної реабілітації. Згідно з соціальним запитом, перед закладами вищої освіти постає актуальна проблема якісної підготовки майбутніх учителів-реабілітологів до роботи в умовах інклюзивного навчання учнів закладів загальної середньої освіти.