Abstract:
Студенти та учні все частіше користуються мобільними телефонами, планшетами та іншими ґаджетами, головне призначення яких для названої категорії населення на сьогоднішній день полягає у розвагах та іграх, хоча можливості у використанні набагато ширші. Саме тому перед педагогами загальної середньої та вищої освіти постає завдання забезпечити освітній процес якісними електронним засобами навчання, але не лише для комп’ютерів, а й для інших сучасних пристроїв, які можна було б використовувати для навчального процесу як у закладах загальної середньої освіти та закладах вищої освіти (ЗЗСО та ЗВО – відповідно), так і будучи в будь-якому іншому місці, чи то в місцях громадських зібрань чи то вдома. Внаслідок цього одним із актуальних питань залишається використання ресурсів мережі Інтернет в освітньому процесі ЗЗСО та ЗВО. А такі новітні технології, як віртуальні, веб, хмарні допомагають змінити навчальне середовище, а також зробити освіту (чи то вищу, чи то загальну середню) більш доступною. Навчальний посібник «Мобільні технології в освітньому процесі» орієнтовний на студентів спеціальності 014 «Середня освіта (Інформатика)» і має своєю метою ознайомити з основними методологіями мобільних технології в освіті; загальним оглядом мобільних технологій та розглядом основних положень мобільних технології для застосування в освіті. Навчальний посібник створено в рамках міжнародного проєкту MoPED: Modernization of Pedagogical Higher Education by Innovative Teaching Instruments 586098- EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP.