DSpace Repository

Історіографія дослідження образу героя в українській літературі та його інтерпретації в шкільних підручниках ХХ століття.

Show simple item record

dc.contributor.author Осіпенко, Наталія Сергіївна
dc.contributor.author Йовенко, Лариса Іванівна
dc.date.accessioned 2024-04-29T12:06:47Z
dc.date.available 2024-04-29T12:06:47Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Йовенко Л.І., Осіпенко Н.С. Історіографія дослідження образу героя в українській літературі та його інтерпретації в шкільних підручниках ХХ століття. Інноваційна педагогіка. Випуск 57. Том 1. Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій : Гельветика, 2023. С. 26– 31. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16595
dc.description http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2023/57/part_1/4.pdf uk_UA
dc.description.abstract Статтю присвячено історіографії вивчення образу героя в українській літературі та його інтерпретації в шкільних підручниках ХХ століття. Встановлено, що особливості методології історико-педагогічної науки в процесі вивчення історіографії образу героя презентує міждисциплінарний характер концепту «герой», який є в колі наукових інтересів не лише педагогіки, а й лінгвокультурології, літературознавства, філософії, історії, етики, естетики, міфології, фольклористики тощо. Це спричинило застосування методологічного інструментарію вищезазначених наук. Доведено, що методологія дослідження обраної тематики зумовила застосування груп джерел, що опираються на інструментарій загальнофілософського, загальнонаукового та конкретнонаукового спрямування. Розглянуто суть поняття «історико-педагогічне джерело». Вивчення джерельної бази реалізовано у відповідності опрацьованих джерел історії, теорії та методології обраної проблематики, розкритті особливостей її ґенези. На основі застосування функціонального підходу здійснено класифікацію джерельної бази, виокремлено три групи наукових джерел (праці з історії, теорії та методології з обраної тематики). Кожну з груп систематизовано завдяки структурно-хронологічному підходу. Проаналізовано багаточисельну писемну групу, яка представлена художніми творами, документальними і дидактичними джерелами. Презентовано дидактичні джерела (підручники, навчальні посібники, хрестоматії ХХ століття, що відповідають основним етапам дослідження), а також методичну літературу ХХ – ХХІ століть з проблеми дослідження. Визначено зміст понять «герой», «література», «образ», «інтерпретація», «підручник». Зазначено, розвідка не претендує на завершеність дослідження (подальшого розгляду потребує модель образу героя в педагогічній думці на теренах незалежної України 90-х років ХХ століття). uk_UA
dc.publisher Інноваційна педагогіка uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;37.091.64:37.014.5"20"]:821.161.0:7.04
dc.subject герой uk_UA
dc.subject образ героя uk_UA
dc.subject підручник з української літератури uk_UA
dc.subject інтерпретація uk_UA
dc.subject історико-педагогічне джерело uk_UA
dc.title Історіографія дослідження образу героя в українській літературі та його інтерпретації в шкільних підручниках ХХ століття. uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account