Короткий опис(реферат):
У навчально-методичному посібнику висвітлено завдання, зміст і методику формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку. Розкрито науково-теоретичні засади, форми, методи і прийоми навчання дітей елементів математики в закладах дошкільної освіти. Особливу увагу приділено розвитку логічної сфери дошкільників в умовах індивідуалізації і диференціації навчання, а також представлено методичні рекомендації для практичної роботи з математики: дидактичні ігри, вправи, логіко-математичні завдання. Активному засвоєнню матеріалу сприятимуть тексти лекцій, тематика індивідуальних навчально-дослідних завдань, питання та завдання для самоконтролю, список використаної літератури, глосарій. Навчально-методичний посібник відображає сучасні тенденції основних принципів інтегральної підготовки здобувачів вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта, а також розрахований для практичних працівників закладів дошкільної освіти.