Abstract:
В останні десятиліття українська педагогічна освіта модернізується у зв’язку з ускладненням ролі вчителя в суспільстві, розширенням його соціально-професійних функцій. Згідно з новою парадигмою освіти педагоги покликані вирішувати не тільки науково-методичні завдання, а також завдання науково-педагогічного характеру, спрямовані на соціальний, особистісний, пізнавальний та комунікативний розвиток здобувачів освіти. В урядових ініціативах, нормативних правових документах та актах також наголошується на необхідності підготовки в педагогічних закладах вищої освіти вчителя якісно нової формації. Тому сьогодні підготовку майбутнього вчителя розглядають не лише як підготовка фахівця у конкретній предметній галузі, а й як формування особистості, що володіє необхідними компетентностями для практичної організації розвиваючого освітнього середовища, що обумовлює модернізацію цілей, змісту та технологічного інструментарію педагогічної освіти. На сьогодні в закладах вищої освіти України у зв’язку з реалізацією принципів,