Abstract:
Під час повномасштабного вторгнення всі процеси у PR-сфері зазнали значних змін, почали відкриватисянові взаємозв’язки з суміжними сферами діяльності, у зв’язку з війною необхідно було швидко адаптуватися під нові реалії, які вимагали зміни усталених методів та інструментів для роботи з громадськістю.Необхідно підкреслити, що зв’язки з громадськістю (PR) як професія почала розвиватися ще у 1990-х роках. Але за останні 15 років вони зазнали значних змін через вплив різних чинників, а саме: розвиток локального та глобального бізнесу в Україні, високий рівень конкуренції на ринку, а також соціально-політичні зміни. Щодо останніх подій, розвиток PR-сфери потребує оперативних рішень. Крім того, важливо зазначити, що у PR-сфері почали змінюватися акцентита напрями комунікації.