00 DSpace/Manakin Repository

Providing the Practical Component of the Future Specialist with Multimedia Technologies in the Educational Process of Higher Education

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хлистун, Ірина Валентинівна
dc.date.accessioned 2024-05-08T11:24:32Z
dc.date.available 2024-05-08T11:24:32Z
dc.date.issued 2022-09
dc.identifier.citation Ganna Polishchuk, Iryna Khlystun, Natalia Zarudniak, Oleksii Mukoviz, Rostislav Motsyk, Olha Havrylenko, Oleksandr Kuchai. Providing the Practical Component of the Future Specialist with Multimedia Technologies in the Educational Process of Higher Education. International Journal of Computer Science and Network Security, VOL.22 No.9, September 2022. pp 714 – 720. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16726
dc.description http://paper.ijcsns.org/07_book/202209/20220993.pdf uk_UA
dc.description.abstract Метою освіти є створення ефективної системи з використанням мультимедійних технологій, що забезпечує формування висококваліфікованих кадрів, реалізація освітньої політики як пріоритетної функції держави. Визначено практичну складову як єдину форму підготовки фахівців, яка поєднує знання та діяльність з використанням мультимедійних технологій і впливає на ефективність їх професійної підготовки. Відзначено напрямки, в яких здійснюються сучасні дослідження нових підходів до організації практичної підготовки майбутніх фахівців засобами мультимедійних технологій. Висвітлено основні принципи управління діяльністю студентів на практиці з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Охарактеризовано підходи та принципи опису змісту діяльності студентів під час виробничої практики, спрямованої на формування досвіду професійної діяльності майбутніх спеціалістів у навчальному процесі вищих навчальних закладів. Доведено, що функція мультимедійних засобів навчання та мультимедійних технологій полягає в тому, що вони використовують джерело нової змістовної інформації, беруть на себе окремі функції як викладача, так і студента, мають особливості різних видів візуального представлення. В історії системи освіти існує три моделі організації практики майбутніх спеціалістів, які розкриваються у статті. uk_UA
dc.publisher Dr. John M. Jun uk_UA
dc.subject практична складова uk_UA
dc.subject майбутній спеціаліст uk_UA
dc.subject мультимедійні технології uk_UA
dc.subject навчальний процес uk_UA
dc.title Providing the Practical Component of the Future Specialist with Multimedia Technologies in the Educational Process of Higher Education uk_UA
dc.title.alternative Забезпечення практичної складової майбутнього фахівця мультимедійними технологіями у навчальному процесі вищої школи uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу