Короткий опис(реферат):
Метою освіти є створення ефективної системи з використанням мультимедійних технологій, що забезпечує формування висококваліфікованих кадрів, реалізація освітньої політики як пріоритетної функції держави. Визначено практичну складову як єдину форму підготовки фахівців, яка поєднує знання та діяльність з використанням мультимедійних технологій і впливає на ефективність їх професійної підготовки. Відзначено напрямки, в яких здійснюються сучасні дослідження нових підходів до організації практичної підготовки майбутніх фахівців засобами мультимедійних технологій. Висвітлено основні принципи управління діяльністю студентів на практиці з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Охарактеризовано підходи та принципи опису змісту діяльності студентів під час виробничої практики, спрямованої на формування досвіду професійної діяльності майбутніх спеціалістів у навчальному процесі вищих навчальних закладів. Доведено, що функція мультимедійних засобів навчання та мультимедійних технологій полягає в тому, що вони використовують джерело нової змістовної інформації, беруть на себе окремі функції як викладача, так і студента, мають особливості різних видів візуального представлення. В історії системи освіти існує три моделі організації практики майбутніх спеціалістів, які розкриваються у статті.