Короткий опис(реферат):
В розділі монографії визначено актуальність впровадження змішаного навчання та його значення в сучасній освіті, проаналізовано роль освітніх вебресурсів у підтримці змішаного навчання. Проведено класифікацію вебресурсів за доступом до навчальних матеріалів, за взаємодією та співпрацею, за способами оцінювання, а також за способом комунікації та основними формами проведення занять. Аналіз навчально-методичної літератури дав змогу визначити загальні критерії вимірювання ефективності освітніх вебресурсів у змішаному навчанні. Також проведено огляд наукових досліджень щодо використання освітніх вебресурсів у змішаному навчанні та окреслено їх переваги і недоліки використання в освітньому процесі. На основі аналізу можливостей платформ Moodle та Classroom описано практичний досвід інтеграції освітніх вебресурсів.