Abstract:
Цифрова економіка, як нова економічна парадигма, є нерозривно пов’язана зі стрімким розвитком інформаційно-комунікаційних технологій, запровадженням процесу інформатизації другого покоління, що є основою VI технологічного укладу. Ця парадигма сприяє прискоренню темпів економічного зростання та формуванню нової системи управління. Україна переживає значний розвиток цифрової трансформації, що проникає у всі сфери і знищує між ними бар’єри, сприяючи створенню нових продуктів і послуг, а також впровадженню більш ефективних методів управління бізнесом. Інновації поширюються на всі види організацій і галузей, спрямовуючись на покращення процесів та бізнес-моделей, збільшення продуктивності персоналу, запровадження нововведень та персоналізацію клієнтського досвіду для сприяння розвитку цінностей. Для цього компаніям необхідна цифрова бізнес-модель з фокусом на результати, підтримана відповідною технологічною інфраструктурою. Цифрова трансформація бізнесу включає в себе використання технологій для розробки нових бізнес-моделей. Це утворює об’єктивну необхідність перетворення процесів, підвищення ефективності функціонування персоналу та впровадження інновацій, персоналізації досвіду клієнтів з метою трансформації бізнес-моделі компанії в контексті цифровізації на державному та глобальному рівнях.