Abstract:
У статті розкрито поняття цифрової компетентності та шляхи її формування у майбутніх педагогів дошкільної освіти. Розвиток цифрової компетентності є одним із ключових питань освіти, що пов’язані із викликами інформаційного суспільства, розмаїттям цифрових, інформаційно-комунікативних технологій, які використовуються як в підготовці майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти, так і в закладах дошкільної освіти, в процесі організації освітнього процесу з дітьми дошкільного віку.Визначено, що цифрова компетентність педагогічного працівника має забезпечувати розвиток широкого спектру усіх її складових: від медіаграмотності до опрацювання та критичного оцінювання інформаційних даних, безпеки та співпраці в мережі Інтернет до знань про різноманітні цифровітехнології та пристрої, вміння використовувати відкриті ресурси та технології для професійного розвитку, формування у дітей умінь ефективно користуватися цифровими технологіями та сервісами у навчальних та життєвих ситуаціях для розв’язування різних проблем та завдань, застосовувати інноваційні технології для оцінювання результатів їх навчальної діяльності, розуміння поняття кодування, елементів штучного інтелекту, віртуальної та доповненої реальності та вирішення професійних проблем за допомогою використання цифрових технологій.