Короткий опис(реферат):
У статті висвітлено теоретичне та емпіричне дослідження особливостей прояву комунікативного компоненту; визначення критеріїв та рівнів сформованості комунікативного компоненту готовності до здійснення професійної кар’єри у студентів-психологів, як майбутніх представників своєї професії. Проаналізовано основні підходи до вивчення комунікативного компоненту готовності. Визначено критерії оцінки, а саме: соціальний інтелект, комунікативна компетентність та емпатія. Для досягнення поставленої мети були використані загальнонаукові теоретичних та емпіричні методи та методики, серед яких: теоретичні методи: аналіз, порівняння, систематизація й узагальнення даних з проблеми дослідження; емпіричні методи: спостереження, бесіда, методика «Шкала емоційного відгуку» (автори А. А. Меграбян, М. С. Епштейн), методика «Діагностика комунікативної толерантності» (за В. В. Бойко), методика «Діагностика мотиваційних орієнтацій в міжособистісних комунікаціях» (автори І. Д. Ладанов, В. О. Уразаєва), методика «Соціальний інтелект» (Дж. Гілфорд).У ході дослідження було виявлено, що серед студентів-психологів є особи, по своїх комунікативних особливостях не відповідають професійним вимогам.