Короткий опис(реферат):
У статті висвітлено проблему впливу проєктно-виставкової діяльності на формування творчої індивідуальності майбутнього педагога-художника. Розкрито ключові поняття «діяльність», «проєктно-виставкова діяльність», «творча індивідуальність», «самореалізація». Охарактеризовано основні чинники активізації творчої проєктно-виставкової діяльності майбутніх педагогів-художників, що сприяють вирішенню поставлених завдань, а саме: розкриттю їх творчої індивідуальності й індивідуального стилю, як сукупності особистісних, педагогічних і художньо-творчих здібностей. Окреслено основні методичні засади організації освітнього процесу з вивчення фахових дисциплін, які сприяють позитивній мотивації студентів до самореалізації у творчій діяльності, пошуку нових форм самопрезентації, втілення креативних ідей і проєктів.