Короткий опис(реферат):
Не дивлячись на розвиток технологій та покращення методики опанування фаху, на ринку праці все ще не вистачає професіоналів з хімічних дисциплін. Значна кількість фахівців, які вже працюють за хімічними спеціальностями, повинна часто підвищувати свій кваліфікаційний рівень. Виникає проблема в готовності фахівця відповідати сучасним освітнім запитам, тобто вміти якісно застосовувати зібрані за роки знання в поєднанні з використанням інновацій. Без упровадження нових технологій якість підготовки компетентних фахівців відставатиме від рівня, необхідного не лише на вітчизняному, а й на світовому ринку праці. Ця ситуація, за нашими дослідженнями, потребує не лише збільшити обсяги поставлених задач, а й підвищити рівень кваліфікації здобувачів вищої освіти, скеровуючи їх у педагогічному напрямі, формуючи навчально-методичне розуміння предмету, ознайомити з поняттям «самоусвідомлення» з подальшим забезпеченням відповідних навчальних методів та форм їх виконання. Отже, одним із видів інновацій в організації професійної освіти, яка потребує реформування,є запровадження форми дистанційного навчання, яке вважається особистісно-орієнтованим. Формат дистанційного навчання вважається давно відомим, його дослідники використовують, починаючи з 1950 року, коли було започатковано ідею дистанційних закладів. Нині Україна, як незалежна держава, може похвалитися багатьма технологічними здобутками та науковими відкриттями. Перший заклад загальної середньої освіти в Україні, який отримав ліцензію на провадження освітньої діяльності без очного формату, став приватний центр освіти «Дистанційна школа «Оптіма». Спектр застосовуваних там задач-опцій для здобувачів з обов’язковим використанням технологій вражає. У подальшому очікується ліцензування багатьох закладів такого типу, зважаючи на сучасні події. Прогнозуємо й виникнення незліченної кількості додатків, так як кількість дистанційних закладів ростиме, попит на цікаві завдання з можливістю використання різних девайсів зростатиме. У статті розкрито суть низки програм, ресурсів, додатків, які допоможуть опанувати «науку» дистанційного формату в захопливій формі як для здобувача, так і викладача.