00 DSpace/Manakin Repository

Особливості використання сучасних засобів організації дистанційного викладання хімічних дисциплін у ЗВО

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Худоярова, Ольга Степанівна
dc.contributor.author Горбатюк, Наталія Миколаївна
dc.contributor.author Подзерей, Роман Вікторович
dc.contributor.author Давискиба, Вікторія Василівна
dc.date.accessioned 2024-07-03T08:36:16Z
dc.date.available 2024-07-03T08:36:16Z
dc.date.issued 2022-11-19
dc.identifier.citation Худоярова О. С., Горбатюк Н. М., Подзерей Р. В., Давискиба В. В. Особливості використання сучасних засобів організації дистанційного викладання хімічних дисциплін у зво. Актуальні питання у сучасній науці (Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Державне управління», Серія «Техніка», Серія «Історія та археологія»). Вип. 3 (3) 2022. С. 424-435. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16933
dc.description http://perspectives.pp.ua/index.php/sn/article/view/2884/2897 uk_UA
dc.description.abstract Не дивлячись на розвиток технологій та покращення методики опанування фаху, на ринку праці все ще не вистачає професіоналів з хімічних дисциплін. Значна кількість фахівців, які вже працюють за хімічними спеціальностями, повинна часто підвищувати свій кваліфікаційний рівень. Виникає проблема в готовності фахівця відповідати сучасним освітнім запитам, тобто вміти якісно застосовувати зібрані за роки знання в поєднанні з використанням інновацій. Без упровадження нових технологій якість підготовки компетентних фахівців відставатиме від рівня, необхідного не лише на вітчизняному, а й на світовому ринку праці. Ця ситуація, за нашими дослідженнями, потребує не лише збільшити обсяги поставлених задач, а й підвищити рівень кваліфікації здобувачів вищої освіти, скеровуючи їх у педагогічному напрямі, формуючи навчально-методичне розуміння предмету, ознайомити з поняттям «самоусвідомлення» з подальшим забезпеченням відповідних навчальних методів та форм їх виконання. Отже, одним із видів інновацій в організації професійної освіти, яка потребує реформування,є запровадження форми дистанційного навчання, яке вважається особистісно-орієнтованим. Формат дистанційного навчання вважається давно відомим, його дослідники використовують, починаючи з 1950 року, коли було започатковано ідею дистанційних закладів. Нині Україна, як незалежна держава, може похвалитися багатьма технологічними здобутками та науковими відкриттями. Перший заклад загальної середньої освіти в Україні, який отримав ліцензію на провадження освітньої діяльності без очного формату, став приватний центр освіти «Дистанційна школа «Оптіма». Спектр застосовуваних там задач-опцій для здобувачів з обов’язковим використанням технологій вражає. У подальшому очікується ліцензування багатьох закладів такого типу, зважаючи на сучасні події. Прогнозуємо й виникнення незліченної кількості додатків, так як кількість дистанційних закладів ростиме, попит на цікаві завдання з можливістю використання різних девайсів зростатиме. У статті розкрито суть низки програм, ресурсів, додатків, які допоможуть опанувати «науку» дистанційного формату в захопливій формі як для здобувача, так і викладача. uk_UA
dc.publisher Актуальні питання у сучасній науці (Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Державне управління», Серія «Техніка», Серія «Історія та археологія»). Вип. 3 (3) 2022 uk_UA
dc.relation.ispartofseries Педагогіка;
dc.subject навчально-методичне розуміння предмету uk_UA
dc.subject сертифіковані фахівці uk_UA
dc.subject самоусвідомлення uk_UA
dc.subject дистанційне особистісно-орієнтоване навчання uk_UA
dc.subject навчальні ресурси uk_UA
dc.subject дистанційні заклади uk_UA
dc.subject додатки uk_UA
dc.subject ресурси uk_UA
dc.subject програми uk_UA
dc.title Особливості використання сучасних засобів організації дистанційного викладання хімічних дисциплін у ЗВО uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу