DSpace Repository

Технологія проблемного навчання української мови: сутність та лінгводидактичний потенціал

Show simple item record

dc.contributor.author Кучеренко, Ірина Анатоліївна
dc.date.accessioned 2018-12-04T11:40:26Z
dc.date.available 2018-12-04T11:40:26Z
dc.date.issued 2018-12-04
dc.identifier.citation Кучеренко І. Технологія проблемного навчання української мови: сутність та лінгводидактичний потенціал / Ірина Кучеренко // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 3. - С. 14-21.
dc.identifier.uri http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10072
dc.description.abstract У статті розкрито сутність проблемної технології навчання, яка спрямована на самостійне вироблення учнем власної комунікативної компетентності, інтенсивне здобуття (а не одержання) ним знань і вироблення вмінь, розвиток самостійної активної пізнавальної діяльності проблемного спрямування. Схарактеризовано головні ознаки, особливості й компоненти проблемної технології сучасного уроку української мови, здійснено компаративний аналіз традиційної методики й технології проблемного навчання. Визначено сутнісні ознаки основних складників означеної технології: «проблемна ситуація», «проблемна вправа», «проблемне завдання», «проблемне запитання». З’ясовано шляхи створення проблемних ситуацій на уроці української мови (проблемна ситуація з ускладненням, проблемна ситуація-діалог, ситуація-проблема) й основні способи їх створення. Запропоновано види проблемних ситуацій за змістом навчального матеріалу, інформаційною наповнюваністю, характером навчальної діяльності, спрямованістю на пошук нового, структурним етапом уроку. Окреслено шляхи імплементації технології проблемного навчання української мови у практику навчання в основній школі. uk
dc.language.iso uk uk
dc.relation.ispartofseries УДК 811.161.2(07);
dc.subject технологія проблемного навчання uk
dc.subject проблемне запитання
dc.subject проблемне завдання
dc.subject проблемна вправа
dc.subject проблемна ситуація
dc.subject проблемна технологія сучасного уроку української мови
dc.title Технологія проблемного навчання української мови: сутність та лінгводидактичний потенціал uk
dc.type Article uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account