Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кучеренко, Ірина Анатоліївна | |
dc.date.accessioned | 2018-12-04T11:49:55Z | |
dc.date.available | 2018-12-04T11:49:55Z | |
dc.date.issued | 2018-12-04 | |
dc.identifier.citation | Кучеренко І. Технологічний аспект вивчення української мови / І.А.Кучеренко // Дивослово. – 2018. − №6. – С. 9-15. | |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10077 | |
dc.description.abstract | У статті розкрито сутність і специфіку категорійних понять «технологічний підхід», «освітня технологія», «педагогічна технологія», «технологія навчання», «технологія уроку української мови»; розглянуто відмінні ознаки «технології» і «методики» навчання; охарактеризовано поняття «субʼєктний чинник» і «рефлексія»; встановлено основні етапи й функції технології сучасного уроку української мови. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | технологічний підхід | uk |
dc.subject | функції й етапи технології уроку | |
dc.subject | рефлексія | |
dc.subject | суб’єктний чинник | |
dc.subject | технологія уроку української мови | |
dc.subject | технологія навчання | |
dc.subject | педагогічна технологія | |
dc.subject | освітня технологія | |
dc.title | Технологічний аспект вивчення української мови / І.А.Кучеренко | uk |
dc.type | Article | uk |