DSpace Repository

Теоретичні засади підготовки майбутніх інженерів-педагогів харчового профілю до професійної діяльності

Show simple item record

dc.contributor.author Кочубей, Тетяна Дмитрівна
dc.contributor.author Люльченко, Вячеслав Григорович
dc.date.accessioned 2019-01-18T00:43:34Z
dc.date.available 2019-01-18T00:43:34Z
dc.date.issued 2018-10-12
dc.identifier.citation Кочубей Т.Д. Теоретичні засади підготовки майбутніх інженерів-педагогів харчового профілю до професійної діяльності // Scientific Journal Virtus. 2018. № 27. С. 71-76 uk
dc.identifier.issn 2410-4388
dc.identifier.uri http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10391
dc.description.abstract У статті досліджено теоретичні засади підготовки майбутніх інженерів-педагогів харчового профілю до професійної діяльності. Встановлено, що процес підготовки майбутнього інженера-педагога харчового профілю буде ефективнішій із впровадженням компетентнісного підходу, специфіка якого буде будуватися на оволодінні сучасних знань з гуманітарних, соціально-економічних, природничо-наукових і професійно-практичних дисциплін та уміти швидко мислити й діяти в системі ринкової економіки. uk
dc.language.iso uk uk
dc.relation.ispartofseries УДК;378.018.8:377.011.3-051]:664
dc.subject інженер-педагог, харчовий профіль, компетентністній підхід uk
dc.title Теоретичні засади підготовки майбутніх інженерів-педагогів харчового профілю до професійної діяльності uk
dc.type Article uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account