00 DSpace/Manakin Repository

Теоретичні засади підготовки майбутніх інженерів-педагогів харчового профілю до професійної діяльності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кочубей, Тетяна Дмитрівна
dc.contributor.author Люльченко, Вячеслав Григорович
dc.date.accessioned 2019-01-18T00:43:34Z
dc.date.available 2019-01-18T00:43:34Z
dc.date.issued 2018-10-12
dc.identifier.citation Кочубей Т.Д. Теоретичні засади підготовки майбутніх інженерів-педагогів харчового профілю до професійної діяльності // Scientific Journal Virtus. 2018. № 27. С. 71-76 uk
dc.identifier.issn 2410-4388
dc.identifier.uri http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10391
dc.description.abstract У статті досліджено теоретичні засади підготовки майбутніх інженерів-педагогів харчового профілю до професійної діяльності. Встановлено, що процес підготовки майбутнього інженера-педагога харчового профілю буде ефективнішій із впровадженням компетентнісного підходу, специфіка якого буде будуватися на оволодінні сучасних знань з гуманітарних, соціально-економічних, природничо-наукових і професійно-практичних дисциплін та уміти швидко мислити й діяти в системі ринкової економіки. uk
dc.language.iso uk uk
dc.relation.ispartofseries УДК;378.018.8:377.011.3-051]:664
dc.subject інженер-педагог, харчовий профіль, компетентністній підхід uk
dc.title Теоретичні засади підготовки майбутніх інженерів-педагогів харчового профілю до професійної діяльності uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу