DSpace Repository

Інтерактивне освітнє середовище як чинник самотвердження особистісного молодшого школяра

Show simple item record

dc.contributor.author Коберник, Галина Іванівна
dc.date.accessioned 2019-02-05T08:06:34Z
dc.date.available 2019-02-05T08:06:34Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10396
dc.description.abstract У статті розкриваються психологічні та педагогічні проблеми з якими стикаються вчителі початкової школи в процесі навчально-пізнавальної діяльності молодших школярів, причини їх виникнення та шляхи усунення цих причин. uk
dc.language.iso uk uk
dc.relation.ispartofseries УДК;373.3.091.33
dc.subject учитель uk
dc.subject початкова школа uk
dc.subject молодший школяр uk
dc.subject освітнє середовище uk
dc.subject навчально-пізнавальна діяльність uk
dc.subject самоствердження uk
dc.subject особистісно орієнтоване навчання uk
dc.subject інтеграція uk
dc.title Інтерактивне освітнє середовище як чинник самотвердження особистісного молодшого школяра uk
dc.type Article uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account