Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Коберник, Галина Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2019-02-05T08:06:34Z | |
dc.date.available | 2019-02-05T08:06:34Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10396 | |
dc.description.abstract | У статті розкриваються психологічні та педагогічні проблеми з якими стикаються вчителі початкової школи в процесі навчально-пізнавальної діяльності молодших школярів, причини їх виникнення та шляхи усунення цих причин. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;373.3.091.33 | |
dc.subject | учитель | uk |
dc.subject | початкова школа | uk |
dc.subject | молодший школяр | uk |
dc.subject | освітнє середовище | uk |
dc.subject | навчально-пізнавальна діяльність | uk |
dc.subject | самоствердження | uk |
dc.subject | особистісно орієнтоване навчання | uk |
dc.subject | інтеграція | uk |
dc.title | Інтерактивне освітнє середовище як чинник самотвердження особистісного молодшого школяра | uk |
dc.type | Article | uk |