DSpace Repository

ПРОФЕСІЙНА САМОЕФЕКТИВНІСТЬ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ У ГАЛУЗІ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ

Show simple item record

dc.contributor.author Кремешна, Тетяна Іванівна
dc.date.accessioned 2013-11-09T13:22:16Z
dc.date.available 2013-11-09T13:22:16Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1212
dc.description.abstract У статті розглядається значення формування педагогічної самоефективності в контексті євроінтеграції, аналізується вплив професійної самоефективності педагога на його саморегуляцію та вказуються можливі варіанти роботи зі студентами в напрямку формування педагогічної самоефективності майбутнього вчителя музики європейського рівня. uk
dc.publisher Кривий Ріг КДПУ uk
dc.relation.ispartofseries УДК;378.147-322+378.14+378.126
dc.subject самоефективність, педагогічна самоефективність, рефлексія, рефлексивно-оцінне середовище, емоційна усталеність uk
dc.title ПРОФЕСІЙНА САМОЕФЕКТИВНІСТЬ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ У ГАЛУЗІ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ uk
dc.type Article uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account