Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кремешна, Тетяна Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2013-11-09T13:22:16Z | |
dc.date.available | 2013-11-09T13:22:16Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1212 | |
dc.description.abstract | У статті розглядається значення формування педагогічної самоефективності в контексті євроінтеграції, аналізується вплив професійної самоефективності педагога на його саморегуляцію та вказуються можливі варіанти роботи зі студентами в напрямку формування педагогічної самоефективності майбутнього вчителя музики європейського рівня. | uk |
dc.publisher | Кривий Ріг КДПУ | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378.147-322+378.14+378.126 | |
dc.subject | самоефективність, педагогічна самоефективність, рефлексія, рефлексивно-оцінне середовище, емоційна усталеність | uk |
dc.title | ПРОФЕСІЙНА САМОЕФЕКТИВНІСТЬ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ У ГАЛУЗІ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ | uk |
dc.type | Article | uk |