00 DSpace/Manakin Repository

ПЕДАГОГІЧНА САМОЕФЕКТИВНІСТЬ У СТАНОВЛЕННІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кремешна, Тетяна Іванівна
dc.date.accessioned 2013-11-09T13:28:18Z
dc.date.available 2013-11-09T13:28:18Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1213
dc.description.abstract Проблема педагогічної самоефективності тісно пов’язана з проблемою пошуку нових шляхів вдосконалення педагогічної діяльності. Враховуючи практику педагогічної роботи й сучасні умови нашого буття, одним із можливих і перспективних шляхів підвищення рівня професіоналізму та конкурентоспроможності майбутнього педагога є підвищення його педагогічної самоефективності. У статті розглядається проблема формування педагогічної самоефективності майбутніх учителів музики. Автор досліджує сутність даного поняття, його роль у професійному становленні майбутніх педагогів, визначає фактори та механізми її формування. uk
dc.publisher НПУ імені М.П.Драгоманова uk
dc.relation.ispartofseries УДК;378.147-322+378.14+378.126
dc.subject професійна підготовка uk
dc.subject педагогічна самоефективність
dc.subject учитель загальноосвітньої школи
dc.title ПЕДАГОГІЧНА САМОЕФЕКТИВНІСТЬ У СТАНОВЛЕННІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу