00 DSpace/Manakin Repository

ФАКТОРИ ТА МЕХАНІЗМИ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ САМОЕФЕКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кремешна, Тетяна Іванівна
dc.date.accessioned 2013-11-09T13:52:47Z
dc.date.available 2013-11-09T13:52:47Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1218
dc.description.abstract Проблема педагогічної самоефективності тісно пов’язана з проблемою пошуку нових шляхів вдосконалення педагогічної діяльності. Враховуючи практику педагогічної роботи й сучасні умови нашого буття, одним із можливих і перспективних шляхів підвищення рівня професіоналізму та конкурентоспроможності майбутнього педагога є підвищення його педагогічної самоефективності. У статті розглядається проблема формування педагогічної самоефективності майбутніх учителів музики. Автор досліджує сутність даного поняття, його роль у професійному становленні майбутніх педагогів, визначає фактори та механізми її формування. uk
dc.publisher Кримський гуманітарний університет uk
dc.relation.ispartofseries УДК;378.147-322+378.14+378.126
dc.subject самоефективність uk
dc.subject педагогічна самоефективність
dc.subject фактори педагогічної самоефективності
dc.subject механізми педагогічної самоефективності
dc.title ФАКТОРИ ТА МЕХАНІЗМИ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ САМОЕФЕКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу