DSpace Repository

ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ САМОЕФЕКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ

Show simple item record

dc.contributor.author Кремешна, Тетяна Іванівна
dc.date.accessioned 2013-11-09T14:34:50Z
dc.date.available 2013-11-09T14:34:50Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1222
dc.description.abstract Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Південноукраїнський державний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського. – Одеса, 2008. У дисертації вперше досліджено проблему формування педагогічної самоефективності майбутніх учителів музики; науково обґрунтовано сутність і структуру педагогічної самоефективності; визначено критерії: мотиваційно- оцінний; когнітивно-операційний; емоційно-регулятивний та рівні сформованості педагогічної самоефективності майбутніх учителів музики; розроблено й експериментально апробовано модель організації та методичне забезпечення педагогічних умов (актуалізація ціннісного ставлення майбутніх учителів музики до оволодіння педагогічною самоефективністю; створення рефлексивно-оцінного середовища в навчально-виховному процесі педагогічного коледжу; організація самовдосконалення майбутніх учителів музики в контексті формування професійної самоефективності) формування професійної самоефективності майбутніх учителів музики, методику діагностики ефективності означеного процесу. uk
dc.publisher Видавець Букаєв Вадим Вікторович uk
dc.relation.ispartofseries УДК;378.145
dc.subject самоефективність uk
dc.subject педагогічна самоефективність
dc.subject компетентність
dc.subject рефлексивно-оцінне середовище
dc.subject самооцінка
dc.subject саморозвиток
dc.subject емоційна усталеність
dc.title ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ САМОЕФЕКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ uk
dc.type Synopsis uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account