Короткий опис(реферат):
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі
спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. –
Південноукраїнський державний педагогічний університет імені
К.Д.Ушинського. – Одеса, 2008.
У дисертації вперше досліджено проблему формування педагогічної
самоефективності майбутніх учителів музики; науково обґрунтовано сутність і
структуру педагогічної самоефективності; визначено критерії: мотиваційно-
оцінний; когнітивно-операційний; емоційно-регулятивний та рівні
сформованості педагогічної самоефективності майбутніх учителів музики;
розроблено й експериментально апробовано модель організації та методичне
забезпечення педагогічних умов (актуалізація ціннісного ставлення майбутніх
учителів музики до оволодіння педагогічною самоефективністю; створення
рефлексивно-оцінного середовища в навчально-виховному процесі
педагогічного коледжу; організація самовдосконалення майбутніх учителів
музики в контексті формування професійної самоефективності) формування
професійної самоефективності майбутніх учителів музики, методику
діагностики ефективності означеного процесу.