dc.contributor.author |
Гусак, Владислав Анатолійович |
|
dc.date.accessioned |
2013-11-09T15:49:31Z |
|
dc.date.available |
2013-11-09T15:49:31Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1228 |
|
dc.description.abstract |
У статті висвітлено проблему розвитку рухової пам’яті майбутніх
учителів музики та значення доцільного педагогічного керівництва руховою
мнемічною активністю у цьому процесі. Автор досліджує специфіку,
закономірності, стадії, принципи, методи та прийоми запровадження
означеної мнемічної активності у процесі інструментальної підготовки
студентів. |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;371.134:78(07) |
|
dc.subject |
рухова пам’ять |
uk |
dc.subject |
мнемічна активність |
|
dc.subject |
інструментальна підготовка |
|
dc.subject |
процес автоматизації |
|
dc.title |
ОРГАНІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОГО КЕРІВНИЦТВА РУХОВОЮ МНЕМІЧНОЮ АКТИВНІСТЮ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ |
uk |
dc.type |
Article |
uk |