00 DSpace/Manakin Repository

Використання творчих завдань в процесі формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії на заняттях народно-сценічного танцю

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Куценко, Сергій Володимирович
dc.date.accessioned 2013-10-11T11:06:41Z
dc.date.available 2013-10-11T11:06:41Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/133
dc.description.abstract У статті розглядається проблема формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії шляхом використання творчих завдань в процесі вивчення народно-сценічного танцю. Творчі завдання аналізуються як специфічна форма подачі навчального матеріалу, основною метою якої є створення творчої ситуації, що вимагає активного опрацювання. Народно-сценічний танець виступає основним засобом формування творчого потенціалу студента-хореографа, а творчі завдання своєрідним каталізатором прояву його творчих можливостей. Запропоновані значні для даного процесу їх види та форми, які найефективніше впливатимуть на планомірне формування основних складових творчого потенціалу майбутнього педагога-хореографа. uk
dc.relation.ispartofseries УДК 371.134:793.3(07);
dc.subject майбутній вчитель хореографії uk
dc.subject народно-сценічний танець uk
dc.subject творчий потенціал uk
dc.subject творчі завдання uk
dc.title Використання творчих завдань в процесі формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії на заняттях народно-сценічного танцю uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу