dc.contributor.author |
Возна, Зоя Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2013-12-22T15:16:45Z |
|
dc.date.available |
2013-12-22T15:16:45Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.citation |
Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки. № 24(237). Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького.- Черкаси. – 2012. С 24-29. |
uk |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2134 |
|
dc.description.abstract |
В статті визначаються та систематизуються методичні умови, які відображають змістовий і процесуальний аспекти педагогічної праці із суспільствознавчих предметів і відповідають за ефективність проектної діяльності. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.publisher |
Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК 94(07); |
|
dc.subject |
проектна діяльність |
uk |
dc.subject |
методичні умови |
uk |
dc.subject |
суспільствознавство |
uk |
dc.subject |
проектна компетентність |
uk |
dc.title |
Методичні умови реалізації проектної діяльності в практиці суспільствознавчої галузі освіти. |
uk |
dc.type |
Article |
uk |