Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Возна, Зоя Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2013-12-22T15:16:45Z | |
dc.date.available | 2013-12-22T15:16:45Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки. № 24(237). Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького.- Черкаси. – 2012. С 24-29. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2134 | |
dc.description.abstract | В статті визначаються та систематизуються методичні умови, які відображають змістовий і процесуальний аспекти педагогічної праці із суспільствознавчих предметів і відповідають за ефективність проектної діяльності. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 94(07); | |
dc.subject | проектна діяльність | uk |
dc.subject | методичні умови | uk |
dc.subject | суспільствознавство | uk |
dc.subject | проектна компетентність | uk |
dc.title | Методичні умови реалізації проектної діяльності в практиці суспільствознавчої галузі освіти. | uk |
dc.type | Article | uk |