dc.contributor.author |
Возна, Зоя Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2014-12-08T12:08:23Z |
|
dc.date.available |
2014-12-08T12:08:23Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.citation |
6. Возна З. А. Проектно-тематический подход в системе обществоведческого образования школьников / З. А. Возна // Материалы Международной научно-практической конференции / науч. ред. М. В. Волкова – Чебоксары: НИИ педагогики и психологии, 2013. – С. 12-17. |
uk |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2978 |
|
dc.description.abstract |
В статті актуалізується проблема засвоєння проектної технології як складової професійної компетентності майбутніх вчителів історії та суспільствознавства. Визначаються критерії та система завдань для визначення рівня готовності студентів до проектної діяльності. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.publisher |
м. Умань ФОП Жовтий О. О. |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК 94(07) УДК 94(07) УДК 94(07); |
|
dc.subject |
проектна діяльність |
uk |
dc.subject |
професійна компетентність |
uk |
dc.subject |
готовність до проектної діяльності |
uk |
dc.title |
Формування готовності студентів – майбутніх вчителів історії та суспільствознавства до організації проектної діяльності учнів. |
uk |
dc.type |
Article |
uk |