00 DSpace/Manakin Repository

Формування готовності студентів – майбутніх вчителів історії та суспільствознавства до організації проектної діяльності учнів.

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Возна, Зоя Олександрівна
dc.date.accessioned 2014-12-08T12:08:23Z
dc.date.available 2014-12-08T12:08:23Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation 6. Возна З. А. Проектно-тематический подход в системе обществоведческого образования школьников / З. А. Возна // Материалы Международной научно-практической конференции / науч. ред. М. В. Волкова – Чебоксары: НИИ педагогики и психологии, 2013. – С. 12-17. uk
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2978
dc.description.abstract В статті актуалізується проблема засвоєння проектної технології як складової професійної компетентності майбутніх вчителів історії та суспільствознавства. Визначаються критерії та система завдань для визначення рівня готовності студентів до проектної діяльності. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher м. Умань ФОП Жовтий О. О. uk
dc.relation.ispartofseries УДК 94(07) УДК 94(07) УДК 94(07);
dc.subject проектна діяльність uk
dc.subject професійна компетентність uk
dc.subject готовність до проектної діяльності uk
dc.title Формування готовності студентів – майбутніх вчителів історії та суспільствознавства до організації проектної діяльності учнів. uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу