Abstract:
Анотація. В статті розглянуто проблеми фізкультурної освіти, яка є похідною від фізичної культури та розглядається як базова частина загальнолюдської культури, що наділена потенціалом у формуванні всебічно розвиненої особистості, проведено аналіз наукових публікацій, присвячених оптимізації освітнього процесу підготовки фахівців у сфері ФК і С. В роботі особлива увага надається особистісному підходу, який забезпечує розуміння, пізнання, розвиток і самореалізацію особистості майбутнього фахівця в його цілісності і гармонійності. Фізкультурна освіта має сприяти розумовому і моральному розвитку та формуванню морально-вольових якостей, а виховання фізичних якостей буде відбуватись попутно. Необхідность закладення в мету фізичної освіти духовних якостей, а не суто механічну концепцію навчання руху. У ФВ вся суть зводиться до відшліфовування рухів, а фізкультурна освіта передбачає формування теоретичних знань та практично-рухових навичок. Щодо питання, яке стосується неспеціальної фізкультурної освіти - робиться все необхідне, щоб перейти на новий рівень функціонування фізичної культури.