dc.contributor.author |
Кремешна, Тетяна Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2015-11-28T21:24:56Z |
|
dc.date.available |
2015-11-28T21:24:56Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.citation |
У даній статті розглядається сутність герменевтичного підходу в освіті, його основні принципи, значення герменевтичних умінь в інструментальній підготовці майбутнього вчителя музики. Досліджуючи логічну послідовність, яка веде до осягнення змісту музичного твору, автор пропонує три ступені самостійної творчо-дослідницької діяльності студентів, яка сприятиме їх адекватному розумінню текстів інструментальної музики. |
uk |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4011 |
|
dc.description.abstract |
У даній статті розглядається сутність герменевтичного підходу в освіті, його основні принципи, значення герменевтичних умінь в інструментальній підготовці майбутнього вчителя музики. Досліджуючи логічну послідовність, яка веде до осягнення змісту музичного твору, автор пропонує три ступені самостійної творчо-дослідницької діяльності студентів, яка сприятиме їх адекватному розумінню текстів інструментальної музики. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.publisher |
ФОП Жовтий О.О. |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;378.013+155.334+370.0+121.686 |
|
dc.subject |
герменевтичний підхід |
uk |
dc.subject |
герменевтичні вміння |
|
dc.subject |
інструментальна підготовка |
|
dc.title |
ФОРМУВАННЯ ГЕРМЕНЕВТИЧНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ МУЗИКАНТІВ-ВИКОНАВЦІВ У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ |
uk |
dc.type |
ConfThesis |
uk |