Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Збожимська, Надія Григорівна | |
dc.date.accessioned | 2015-11-28T21:25:11Z | |
dc.date.available | 2015-11-28T21:25:11Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | У статті розглядається художньо-інтерпретаційна діяльність як освітня технологія на заняттях з основного музичного інструменту, обґрунтовується її роль у становленні майбутнього вчителя музичного мистецтва. Автор розглядає три етапи художньо-інтерпретаційної взаємодії: граматична та психологічна інтерпретація тексту; історична інтерпретація тексту; побудова теоретичної моделі тексту та створення виконавської концепції твору. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4012 | |
dc.description.abstract | статті розглядається художньо-інтерпретаційна діяльність як освітня технологія на заняттях з основного музичного інструменту, обґрунтовується її роль у становленні майбутнього вчителя музичного мистецтва. Автор розглядає три етапи художньо-інтерпретаційної взаємодії: граматична та психологічна інтерпретація тексту; історична інтерпретація тексту; побудова теоретичної моделі тексту та створення виконавської концепції твору. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | ФОП Жовтий О.О. | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378.013+155.334+370.0+121.686 | |
dc.subject | художня інтерпретація музичного твору | uk |
dc.subject | діалог | |
dc.subject | взаємодія | |
dc.subject | освітня технологія | |
dc.title | ХУДОЖНЯ ІНТЕРПРЕТАЦІЯ МУЗИЧНОГО ТВОРУ ЯК ОСВІТНЯ ТЕХНОЛОГІЯ НА ЗАНЯТТЯХ З ОСНОВНОГО МУЗИЧНОГО ІНСТРУМЕНТУ | uk |
dc.type | Article | uk |